Door Mario van Essen, algemeen directeur bij Object&co: “Fouten zijn menselijk, wij zijn mensen, dus wij maken fouten. Foutloos bestaat immers niet. Met dat in het achterhoofd als professionele dienstverlener moet je alles in je processen zo proberen te optimaliseren dat fouten voorkomen kunnen worden en ook gedetecteerd voordat een product bij de klant komt.

Dan nog kan het wel eens mis gaan. Dan moet je als professionele dienstverlener de zaken ook voor elkaar hebben en beseffen dat je wettelijk aansprakelijk bent voor de producten en diensten die je levert als bedrijf. Die aansprakelijk moet je nemen en ook goed regelen en dat doen wij als Object&co al jaren.

Verwonderlijk is het dan best wel om te horen dat er heel veel partijen (van groot tot klein) simpelweg geen aansprakelijkheid wensen te aanvaarden voor de kwaliteit van de eigen geleverde producten en diensten, best wel bijzonder en dat zal dan wel wat zeggen in het vertrouwen in en de controle op deze kwaliteit.

Met VBO zijn de puntjes nu weer eens op de i gezet en zijn onze algemene voorwaarden volledig nagelopen en in lijn gebracht met de aansprakelijkheid van en richting onze klanten en onze eigen wettelijke verantwoordelijkheid.

Bekijk hieronder het originele bericht van VBO

Beste voorwaarden
Terug naar blog
Bel ons
Route