Door Mario van Essen, algemeen directeur bij Object&co: “Fouten zijn menselijk en wij zijn mensen, dus wij maken fouten. Met dat in het achterhoofd als moet je, professionele dienstverlener, alle processen optimaliseren. Dit doen wij zodat fouten voorkomen worden en niet bij de klant als eindproduct belanden.“
Uiteraard kan het, zelfs dan, nog weleens misgaan. Op dat moment moet je als professionele dienstverlener de zaken ook voor elkaar hebben en beseffen dat je wettelijk aansprakelijk bent voor de producten en diensten die je levert als bedrijf. Die aansprakelijk moet je nemen goed regelen, iets dat wij bij Object&co al jaren doen.
Verwonderlijk is het dan best wel om te horen dat er heel veel partijen (van groot tot klein) simpelweg geen aansprakelijkheid wensen te aanvaarden voor de kwaliteit van de eigen geleverde producten en diensten. Wij vinden dat best wel bijzonder en denken dat dit wat zegt over het eigen vertrouwen in en de controle op kwaliteit.
Samen met VBO hebben wij de puntjes weer op de i gezet. Onze algemene voorwaarden zijn volledig doorgelopen en in lijn gebracht met de aansprakelijkheid van en richting onze klanten en onze eigen wettelijke verantwoordelijkheid.